| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Buttercup85
|
Geplaatst: Ma Dec 28, 2009 3:02 pm Onderwerp: Band(leden) gezocht - Rock - Eigen nummers |
|
|
Hallo!
Ik ben Alicia, 24 jaar en ben al een tijd op zoek naar bandleden. Zelf ben ik zangeres. Ik schrijf zelf nummers met begeleiding op piano of gitaar. Mijn stem is zuiver en ik kan goed tweede stem zingen. Mijn muziek voorkeur gaat uit naar rock/punk/metal/hardcore/klassiek .
Laat wat horen,
alicia.deedee@gmail.com |
|
| Naar boven |
|
Buttercup85
|
Geplaatst: Ma Dec 28, 2009 3:04 pm Onderwerp: |
|
|
| ik kom uit Zwolle btw. |
|
| Naar boven |
|
mans
|
Geplaatst: Do Jun 03, 2010 11:08 am Onderwerp: hey buttercup |
|
|
Lijkt me leuk es wat met je te jammen! heb je al wat bandleden gevonden? grt mans 0617138762, mansb@hotmail.com _________________ Ik ben een gitarist op zoek naar een leuk, gezellig bandje die ook optreedt. Ik hou zelf van rock, alternatief, punk en pop. Ik ben geen super solo gitarist, maar ben wel creatief met melodieėn en riffs en speel al meer dan 13 jaar. |
|
| Naar boven |
|
Witje
|
Geplaatst: Wo Jul 28, 2010 6:42 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Ik zie dat je post al redelijk oud is maar ik hoop dat je nog op zoekt ben naar een zangeres.
Ik ben 25 jaar en woon in Zwolle,
Ik heb nog niet eerder in een band gezongen maar heb al wel veel zanglessen gehad. Daarom wil ik graag beginnen als backing vocal.
Ik ben erg enthousiast en vind zingen gewoon leuk om te doen.
Ik kan zuiver en toonvast zingen.
Mocht je nog iemand zoeken dan hoor ik dat graag, en dan kunnen we een keer afspreken.
Groet Whitney |
|
| Naar boven |
|
|