|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
LBass
|
Geplaatst: Do Jun 10, 2010 10:16 pm Onderwerp: Bassist biedt zich aan (Arnhem/Nijmegen) |
|
|
Solide bassist zoekt (cover)band
Ik (35) ben een ervaren muzikant (heb in het verleden naast bas ook toetsen en gitaar gespeeld) op zoek naar leuke (cover)band.
Ik ben een liefhebber van melodieuze gitaarherrie, denk aan Foo Fighters, Alice in Chains, Pearl Jam, Radiohead, RHCP, Rage Against the Machine en Skunk Anansie, maar haal ook mijn neus niet op voor muziek in de stijl van Living Colour, Stevie Wonder, James Brown, Jamiroquai en Jimi Hendrix. Alleen Jazz en Nederlandstalig bekoort me iets minder... Ik heb eigen gear en vervoer, en heb zin om met gevorderde (maar niet professionele) muzikanten samen muziek te maken.
Stuur me maar een mail als jullie nog een bassist zoeken! |
|
| Naar boven |
|
Eddo de Groot
|
Geplaatst: Ma Jun 21, 2010 10:13 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi,
We zijn 2 gitaristen (40+) met veel ervaring en een potentiele drummer die bezig zijn om een band op te richten. Alles is nog bezig, maar de richting wordt bluesrock/rock. Alle ideen zijn welkom. Mocht je interesse hebben om eens te praten/overleggen, stuur me dan een berichtje. Oefenen: eens in de 2 weken, momenteel Ellecom of Doesburg.
Mvg
Eddo |
|
| Naar boven |
|
|
|