InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Artiestenweb forum index » Bassist biedt zich aan

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Bassist biedt zich aan (Arnhem/Nijmegen)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
LBass

BerichtGeplaatst: Do Jun 10, 2010 10:16 pm    Onderwerp: Bassist biedt zich aan (Arnhem/Nijmegen) Reageer met quote

Solide bassist zoekt (cover)band

Ik (35) ben een ervaren muzikant (heb in het verleden naast bas ook toetsen en gitaar gespeeld) op zoek naar leuke (cover)band.

Ik ben een liefhebber van melodieuze gitaarherrie, denk aan Foo Fighters, Alice in Chains, Pearl Jam, Radiohead, RHCP, Rage Against the Machine en Skunk Anansie, maar haal ook mijn neus niet op voor muziek in de stijl van Living Colour, Stevie Wonder, James Brown, Jamiroquai en Jimi Hendrix. Alleen Jazz en Nederlandstalig bekoort me iets minder... Ik heb eigen gear en vervoer, en heb zin om met gevorderde (maar niet professionele) muzikanten samen muziek te maken.

Stuur me maar een mail als jullie nog een bassist zoeken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Eddo de Groot

BerichtGeplaatst: Ma Jun 21, 2010 10:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

We zijn 2 gitaristen (40+) met veel ervaring en een potentiele drummer die bezig zijn om een band op te richten. Alles is nog bezig, maar de richting wordt bluesrock/rock. Alle ideen zijn welkom. Mocht je interesse hebben om eens te praten/overleggen, stuur me dan een berichtje. Oefenen: eens in de 2 weken, momenteel Ellecom of Doesburg.

Mvg

Eddo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Artiestenweb forum index » Bassist biedt zich aan Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: