InloggenGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Log in om je privé berichten te bekijken
Log in om je privé berichten te bekijken
Artiestenweb forum index » Band gezocht!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Metal Frontman (gitaar/zang) biedt zich aan!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Robinho

BerichtGeplaatst: Ma Jun 07, 2010 7:28 pm    Onderwerp: Metal Frontman (gitaar/zang) biedt zich aan! Reageer met quote

Wie ben ik?

- Robin, 23 jaar oud
- Ik speel 8 jaar voornamelijk rhythm guitar met hier en daar lead guitar
- 2 jaar ervaring in een Metalband als zanger/frontman (rauwe zang met hier en daar een uithaal. Vergelijkbaar met James Hetfield rond Load/S&M)
- Stijl: Heavy Metal (Metallica, Megadeth, etc.), maar mijn muzieksmaak is breed van Queens of the Stone Age tot Slayer, van Motörhead tot Mastodon.

Ik heb een zooi lyrics en riffs klaarliggen voor gebruik. Sommigen zelfs met drums en bas eronder, in verband met mijn vorige band. Eventueel is de drummer van mijn vorige band beschikbaar, maar dit is nog bespreekbaar.

Wat zoek ik?

- Gemotiveerde, enthousiaste bandgenoten (natuurlijk niet ten koste van de lol )
- Bandgenoten die structureel willen oefenen/optreden om (uiteindelijk) met eigen werk op de planken te staan en wat allemaal mogelijk is daarnaast.
- Speelniveau semi-pro of pro
- Leeftijd is afhankelijk natuurlijk afhankelijk van speelniveau. Het liefst rond mijn leeftijd (dus niet 18- of 50-jarigen)

Lijkt dit je wat? Neem gerust contact met me op:
Robinho.Band@gmail.com

Of kijk op:
www.youtube.com/ratedrobin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Artiestenweb forum index » Band gezocht! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: